måndag 28 februari 2011

Kort rapport från parfymträffen.

Hade som vanligt en trevlig dag i Stockholm med likasinnade parfymälskare. Yngsta dottern fick också följa med och höll sig väl hyfsat i skinnet (jag mutade henne med ett snabbt besök på LUSH).


Den här gången lyckades vi dessutom köpa en reseförpackning av Hermessence. De två tidigare gångerna har inte Ambre Narguile funnits inne. Jag köpte in mig på en liten flaska Iris Ukioje, som helt oväntat visade sig vara kärlek vid första sniffet! Mer om den senare.


Vi hann också med COW, där jag sprayade på mig av bland annat Dulcis in Fundo och tyvärr insåg att jag måste ha mer av den!!! Lite gott fika blev det också och sen var det dags för hemfärd för mig och dottern, tyvärr var vårt tåg försenat över en timme!


Det var jättekul att träffas, vi var inte så många och en ny deltagare dök också upp, kul! Hoppas på en till parfymträff om några månader.

1 kommentar:

Astrid sa...

Låter trevligt med parfymträff. Är ni vänner som ses eller är det något man (jag) kan anmäla sig till i framtiden?