lördag 16 januari 2010

Ni är inte bortglömda...


Har inte blivit nåt inlägg på några dagar, men jag har inte glömt bort varken er eller bloggen. Efter de trevliga dofterna från Histoires de Parfums kändes det lite svårt att börja skriva om något nytt alldeles direkt. Dessutom hade jag inga parfymer hemma som kändes så där omedelbart skrivframkallande. Men, jag fick några prover i fredags som jag funderar på just nu.


Annars har jag mycket att se fram emot. Ett alldeles speciellt svenskt parfymprojekt som en bloggläsare påminde mig om! Tusen tack, hade helt fallit i glömska, men är jätteglad för tipset. Mer om det snart (hoppas jag).


Parfymprover från både Serge Lutens och Parfumerie Generale är på ingång. Åh, så spännande. Och så blir det nog lite parfymoljor också framöver...


Idag ska jag dock inte ägna mig så mycket åt parfymer, idag ska jag koka palt till hela familjen.



Pic: Coloria

Inga kommentarer: