onsdag 30 september 2009

Vinnare av födelsedagsdragningen


Grattis till vinnarna! Jag antar att man behöver förstoringsglas för att kunna se vad som står här ovanför, men vinnarna är iallafall:
1) Maria
2) flannelman
3) Julia
Var snäll och skicka era namn-och adressuppgifter till min mail: canyffakhan@hotmail.com
Om det är något av proven i vinsten ni inte är intresserad av så skriv det i mailet till mig, likaså om det är något av "bonusproverna" ni vill ha. (Se sidan för födelsedagen om ni inte minns vilka det var)
För övrigt väntar jag på att mina små provrör ska landa i brevlådan, förhoppningsvis är de på väg från USA, men det kan fortfarande ta någon tid. Jag kan alltså inte säga exakt när proverna skickas i dagsläget och det blir ju några stycken att decantera så räkna med en-två veckors väntetid.

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Nu blev jag nyfiken - det är väl parfym i rören?!

Hälsningar Maud

em sa...

Grattis ni lyckliga tre! ;-)

rebella sa...

Gårdsromantik: Hej och välkommen! Rören som kommer från USA är tomma, men sen fyller jag på dem med parfym och skickar ut till dem som vunnit dragningen.

rebella sa...

em: Hoppas du har bättre tur nästa gång jag har en dargning, även om det kanske kan dröja ett tag...

Julia sa...

Yay! Det skall bli riktigt roligt att få sniffa på de här proverna. Tack på förhand:)

Unknown sa...

Oj, hej! Jag fastnade i jobbet och har glömt att kolla bloggen, men oj! Vad kul!
Jag såg ditt PM på fragrantica nyss, så där har jag lämnat namn och adress!
Hälsningar Maria