lördag 13 juni 2009

Lite mycket nu...

Nu är det sommarlov och här är huset fullt. Mellandottern har kommit hem från Öland och min bror är också och hälsar på. Till veckan kommer mina föräldrar samt min svägerska, systerdotter och svägerskans mamma. Ev. dyker också äldsta dottern med familj upp för att fira midsommar här.

Jättekul förstås, men jag kommer kanske inte ha så jättemycket tid till bloggen under närmaste veckan. Men, misströsta inte jag har massor av intressanta parfymer som jag vill skriva om så fort som möjligt!

4 kommentarer:

em sa...

Ser med spänning fram emot att få höra om dessa intressanta parfymer! :-) Förresten läste jag ditt inlägg om Linga Sharira, lät min man översätta sidan (är israel) och kan inte tillägga något särskilt utöver vad du själv fick fram med google. Älskar namnet Linga Sharira!

rebella sa...

Har fått tag på tjejen jag bytte med, men hon visste inte heller mycket mer. Fast det är en bra parfym oavsett.

steff sa...

Vad är nu det? http://1000fragrances.blogspot.com/2009/06/guerlain-attacked-me.html

rebella sa...

steff: Har bara läst lite, har ju som sagt haft fullt upp, men det lilla jag har förstått så låter det verkligen inte bra...