måndag 18 maj 2009

Decanter och decanteringstillbehör inom Europa.

Tack vare Facebook hittade jag den här sajten som säljer parfymdecanter och tillbehör, provrör, småflaskor mm. Kan tycka att de har en hög prisnivå per prov i jämförelse med andra decantsäljare, men bor man inom Europa kan det hända att man ändå kommer hyfsat billigt undan tack vare ett frakten är lägre och man slipper tull.

Dessutom känns det bra att äntligen ha hittat ett ställe inom Europa som säljer decanteringstillbehör, då frakten på sånt från USA är riktigt dyr och ofta tar lång tid också.

Så kolla in: http://www.decant-me.com/

Värt att kolla in, ellerhur?

Annars har min bror varit här i helgen, vilket förstås är kul.

Igår kväll hade jag garanterat Nyköpings (kanske Sveriges) tre mest godluktande män i mitt kök. Maken doftade Le Labos Oud 27, brodern doftade Serge Lutens Serge Noir och sonen doftade Odoris Zafferano. Sånt gillar jag. :)

4 kommentarer:

Julia sa...

Stort tack för länken. Tyvärr riskerar vi ju fortfarande momspåslag eftersom Schweiz inte är med i EU:(

Bipbap sa...

Supert :) Skal sjekke ut siden!

rebella sa...

Julia,

Ja, det är ju lite synd, men kanske enklare att köpa särskilt decanteringsgrejer därifrån, har inte kollat igenom så noga än...

rebella sa...

Bipbap,

Hoppas du hittar nåt värt att köpa. :)